tävling hos kan dee

Denna superbegåvade konstnär har nu anordnat en tävling där klädesplagg lottas ut som vinster. Jag bangar absolut inte på det, så here we go.
min önskelista;



och så motivationen:
Jag har aldrig riktigt varit särskilt intresserad av konst och sånt, mest för att jag verkligen inte tyckte att jag själv kunde rita mer avancerat än en slarvig streckgubbe. Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade Kan Dee och hennes blogg, www.kandeedrawings.blogg.se, men när jag väl gjorde det och såg igenom vad hon höll på med blev jag såld direkt. Hon är så otroligt talangfull och förtjänar verkligen den uppmärksamhet hennes motiv får. Jag tycker fortfarande inte att jag är något bra på att rita och måla, men jag har fått en massa inspiration ifrån henne vilket gör att jag ändå har börjat försöka utveckla mina slarviga streckgubbar lite försiktigt. Jag älskar hursomhelst hennes arbeten och skulle bli överlycklig om jag fick hem produkter från hennes uppstartade webbshop där hon säljer tröjor och lite annat med tryck av några motiv hon gjort. De flesta är jättesnygga, men jag kände att det kanske räckte, och lite till, med dom jag valde ut :) Gå gärna in på shopen och kolla in, jättemånga bra julklappstips; www.KANDEESHOP.SE. Wish me luck nu, vore otroligt kul om jag vann :)

kram.

Kommentarer
Postat av: el

svar : de finns på skopunkten, jag har gått flera mil i dom :'D än så länge

2009-12-07 @ 19:19:35
URL: http://ekinnerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0