down down down

usch. nu har jag skitdåligt samvete. vet inte riktigt varför.. jag känner mig bara fel just nu. Klockan är 20.00 och jag är astrött trots att jag sov typ 10 timmar inatt. Är bara helt seg i huvet och naaaaae jag orkar ingenting, allt känns rätt värdelöst och jag vet att det är jullov och wohoooo allt är bra jag är fri som fågeln typ.. men jag har ju fan inget att göra om dagarna ;o det känns som att alla är upptagna med sina liv och jag står bara som en tönt vid sidan av och glor medans mitt liv inte får någon mening, kanske just därför. jag orkar liksom inte ta tag i någonting och när jag märker det så blir allt bara liksom värre, jag känner mig typ trashad nu t.ex för jag borde tvätta håret och klockan är 8 så det kommer inte torka men det behövs verkligen göras. jag orkar fan inte shampoonera hela fågelboet.. två gånger dessutom. det tar tid bara att få allt blött. äe jag pallar inte. jag får gå runt med mitt äckelhår tills jag dör. jag orkar inte med det. ärligt talat så finns det dagar då jag trivs med allt utom håret och då rämnar hela självförtroendet jag byggt upp så jag istället går runt och känner mig som en rutten mögelost hela dagen. jag funderar faktist på att göra en "britney" och få knäppen, springa in på närmaste frisörsalong, rycka till mig första bästa rakapparat och bli av med allt hemskt. visserligen skulle jag väl inte bli snyggare direkt.. eller så får jag dra på mig cancer och tappa håret på det sättet, jag har hört att när det händer så kan håret växa ut helt annorlunda, typ i en helt annan hårfärg och så.. and I don't mind så länge det inte blir som det är nu. nej, förlåt jag ska sluta klaga på mitt hår. men en grej stör mig bara så otroligt mycket. de flesta har ju platt hår - eller hur? ja. för mitt hår är ju liksom inte särskilt förekommande.. ja, utanför afroamerikanernas värld kanske. men varför i helvete ska ni platta håret mer för? det är så jäkla onödigt att jag inte finner ord! Och så klagar ni på en liten slinga som kanske står liite åt fel håll än allt annat perfekt lagt hår (som inte står åt alla håll och kanter som vissa andra , typ MITT). Ni slänger er som vilddjur över närmsta plattång och står i 3 min och plattar sönder ert hår för en liten hårslinga. Eller så plattar man allt hår så det blir liite spikrakare än det var innan. Okej om alla kanske inte har superrakt hår i normalt fall, men hallå? det är fan inte lockigt för det? ert hår ät lika lockigt som mitt är platt, ok ? no offence nu, kände bara att jag ville få det sagt. Och med det sagt är det konstaterat att jag säger för mycket och för ofta , jag är bra på att såra och irritera andra på det sättet och det stör mig lika mycket..

fyfan nu ska jag hålla käften och sluta misshandla tangentbordet med sjukt mycket skitsnack.
hej.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi måste vara någon dag :D

Btw älskar jag ditt hår <3

2009-12-19 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0