förstadecember

alltså det är helt ofattbart, bara det konstigaste jag varit med om. Jag pluggar absolut ingenting på ett prov, har inte ens gjort klart steget eller någonting. Och provet går bra. Det går bättre än det brukar göra, när jag plugat och gjort klart allt. Vad är det för fel på mig? Jag fattade ju ingenting när jag jobbade heller.. Hahah, inte för att det gör mig något (a) men det är så himla konstigt att det gick bra på den svårare delen också! Där brukar jag chansa på något jag tror kan vara rätt, och när jag kollar på miniräknare så blir det alltid fel svar i slutändan. Idag gick allt jämt ut. Haha, gissa om jag var chockad. :)

Jahaa, 1 december idag då. 10 dagar (!!!) till Winnerbäck <3, 24 dagar till julafton, 31 till nyår. Och 17 till skolan slutar :D
I ♥ XMAS.

och sanna är bäst, hihi (a) <3


Kommentarer
Postat av: sanna the king

aaw, du är bästa elsii!<3:D

2009-12-01 @ 20:13:09
Postat av: Melanie

Jag vill också på winnerbäck, herregud alltså! :o

2009-12-01 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0