mitt liv går sakta åt helvete

sämsta dagen i mitt liv. no kidding.
jag är aaasförkyld, har ont i huvudet och halsen.
och
någon har snott min mobil.
ooooch
någon har snott mitt busskort.

FYFAN.
jag tror inte att jag orkar mer.
nej, det gör jag inte.

jag kmr aldrig få se min älskade mobil igen.
nu vill jag lägga mig ner, hamna i koma eller bli apatisk och vakna om en vecka, den som tagit mobilen fick en gnutta sympati och skuldkänsla och kom och lämnade tillbaks allt, bad om ursäkt och tog tag i sitt äckliga liv.
dreams are dreams, and will always continue to be dreams. därför hatar jag allt just nu.

VAD ÄRE FÖR EN TRAGISK JÄVLA F*TTA SOM GÅR RUNT OCH TAR OSKYLDIGA FLICKORS KÄRA ÄGODELAR?!

dö dö döö äckliga människa.
DÖ.
(eller bli utsatt för samma sak och lär dig)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag kke vet vem det är..

upp till bevis imorn.

2009-12-14 @ 16:35:20
Postat av: Johanna

asså så himla lågt!!! :@

2009-12-14 @ 19:20:08
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska inte låta ditt liv gå till helvete<3

Och dom borde passa sig för ingen gör så mot min fin finaste Elsa. Punkt.

Patetiskare får man leta efter.

:@

Finns alltid Elsa <3

2009-12-15 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0