party

sho bre jag har fett tråkigt. hah, jag är gangsta också nu (; elsaärknäpp.dk. serri jag har nte ens läxor å göra. shit så smart jag e alltså. hade ju disco i skolan idag, och när alla stod vid mig kom jag på det; fyfan va kort jag är. ärligt talat. de e inte roligt. det är ashemskt. jag känner mig som ett litet barn, who's not to be taken seriously dessutom. precis så äre ju. man blir inte tagen på allvar om man e så kort som jag är. skojrå ;O nej, jag hatar min längd. jag ska bli 1,73 när jag blir stor. sådeså ;o elr så ska jag inte bli något alls, det vore väl det lättaste.
haha, och hata mitt opartyhumör idag. nu vill jag parta sönder. lagom efter. shit va tråkig jag var.
nej, nu ska jag hitta tillbaks till mitt såkallade liv och göra mig iordning för winnerbäck.
ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0