skoldisco

haaah. känns sjukt b att ha skoldisco i åttan, men vad gör man inte för betygen (?) förstår inte anledningen faktist. var för trött och på helt fel humör så det första freakin 100 minuterna var bara plågsamma. Det sjuka var ju att vi inte fick dra därifrån! ;O dumt as hell. Iallafall så blev det bättre på slutet, men allt kändes ändå rätt konstigt. Jag fick typ panik i början av musiken som var på maxvolym&baaaaaas. Alla låtar var dessutom likadana typ, girl-shake-what-you've-got ruuuumpaaa. lite tröttsamt.
glömde kvar alla skolböcker i klassrummet och orkade inte hitta ngn som kunde öppna. hahaaa va lyckat. ska bara vänta på emma som kommer om flera åt och ska hämta upp mig så vi kan åka till liinköööpiing. WINNERBÄCK <3 känns helt overkligt att åka och se honom, jag kmt tro att jag är i en dröm (a)
och har insett att jag blir sämre på bilder än i verkligheten, där ligger mitt dilemma. Kommer inte kunna lägga in så många fler.. jag har typ slutat ta. :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Emma

WINNERBÄÄÄCK! :D:D:D:D

2009-12-10 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0