back to normal

tisdag. yep. allt är som vanligt igen, skolan, lärarna.. tråååååååååååååååååååååååkiiiiiiiiiiiiigt.
seriöst, jag tror att jag längtar efter äventyr och spänning. jag vill att något ovanligt ska hända. kan ingen vara intresserad av mig eller ? ;O hahahaha. stog i kafeterian idag. det var så segt, vi fick ju inte göra något alls ;o tanten gjorde allting. jag torkade bord och korrekturläste papper som var helt rätt. sjuktrögt, bigtime. uschblä.
gjorde matteprovet idag iallafall (: och jag verkar inte ha behövt plugga någonting, för jag kunde allt (hoppas jag) utom den sista. där kände jag att jag inte orkade sitta i år och låta nisse stå själv eftersom han blev klar före.
roligare än så blev det nog inte idag.
kom precis hem från vårt lilla "uppträdande" på hyresbostäder. haha, det kändes lite patetiskt att stå och sjunga anthem framför 100 gamlingar. hahah xd men det gick väl bra. fick gratis fanta (a)

nu ska jag ha auktion på bloggen :D
vem vill gå på stan med mig och shoppa smink? högstbjudande vinner och det äger rum någon dag nu i veckan för jag börjar få panik på mascarafronten. HAHA. nejmen ärligt. jag kan nog bara ta en person så jag antar att det är typ först till kvarn :) har inte varit på stan i norrköping på ett århundrade så det ska bli intressant också :)

har äntligen kläder att ha på mig nu :o tack gud för new yorks massshopping säger jag bara. ;)

och med det avslutar jag denna tisdag. typ. (a)
och juste förresten; imorn kommer jag vara megatrött, bara så att alla vet. hoppas det blir innan 5 den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0