bloggdesign&sylöjd

Äntligen funkar det :D
visserligen den mest amatörmässiga och billiga header, men ändå har jag nu en. HA :) idag har jag repat upp min "mössa" för tredje gången . Och det blir tredje gången gillt för jag kommer aldrig bli nöjd med den vad jag än gör verkar det som. Jag hade börjat flytta på maskor som hon ska att man skulle för att få det rätt eftersom jag gjorde fel från början. Sen slutade jag för mönstret blev ändå snyggt. Jag hade liksom gjort det jag skulle gjort fel så det blev på ett annat, snyggare sätt. Men jag märkte att det blev "rätt" på ett ställe och snyggt på resten, dessutom var den alldeles för lång så jag repade upp. När jag började om nu har det blivit som det skulle från början, fast det är mycket fulare. ÄÄSCH. jag orkar inte riktigt bry, bara jag blir så jag kan få betyg i sköjd överhuvudtaget så är jag väl nöjd. Sen har jag spelat piano i typ 1½ timme. hahha. det är askul att kunna spela numb. :) fast den var komplicerad att lära sig i början. nu är den jättelätt. Iallafall. Får se om emma hör av sig senare annars ringer jag henne.
possss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0