cause every little thing is gonna be alright

det är lungt nu. hyfsat.
har suttit i kanske 1 timme och pluggat lite på tyskaprovet, gjort veckoplaneringen i SO och börjat i matten (3 tal, way to go elsa) puuh. då återstår mest NO. undrar om "jag har inte alls fattat vad man ska göra och jag har inte tagit boken vi ska ha för det låg en annan på min bänk när jag kom tillbaks och jag trodde det var den man skulle använda.." räcker som ursäkt. jag skulle inte tro det. jag får skylla mig själv för att jag är puckad som inte fattar vad folk säger 5 ggr trots att det är jättelätt egentligen. sen är det väl bara att fråga efter bok om den inte finns i klassrummet (vilket jag är typ 80% säker på att de gör) hahaha. aja, har inte lika mycket panik längre.
chill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0