@emma

Tjo bbloggen. Sitter hemma hos emma och chillar. Åt just världens största portion spaghetti m köttfärsås. Hahaha, jag mår illa nu. Smart elsa. Ääsch, har haft allt från huvudvärk till grovt illamående idag så det gör detsamma. Och jag vill inte bli sjuk lagom tills vaccinet ska tas.. Det känns verkligen inte som den bästa timingen. Men det skulle inte förvåna mig det minsta med tanke på att sånt alltid händer elsa ström. Ohja, bring it on, svininfluensa och vinterkräksjuka. NEJTACK. Menmen, kanske är det för att jag sov sämre än någonsin. Låg vaken typ halv två. Ärligt talat är det fan det värsta jag vet att bara inte kunna somna. Det spelar ingen roll hur mycket man vill sova. Jag hatar det. Man ligger och vänder sig minst 100 gånger och kollar på klockan som blir 23, 00.. Jag vill bara dö när jag tänker på hur jag inte kommer orka upp ur sängen nästa morgon.
I vilket fall som helst så är emma en liten irriterande sak som sitter och filmar mig här medans jag skriver. Det blir säkert en ny stor komedi som toppar USAs filmlistor. ;D
Annars har vi haft det trevligt. And that's all that counts, eller hur? :)
PUUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: aamanda

snygg blogg

2009-11-23 @ 19:28:49
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0