feberklubben

första gången på väldigt länge som jag åker hem från skolan. Har känt mig seg hela dagen (kanske inte så ovanligt) , men på tyskan började jag må illa och känna mig varm. Gick bort till gympan och bad johan kolla om jag hade feber. Svaret var typ "lite" och jag fick gott avstå från gympan. Inga problem direkt eftersom jag ändå var alldeles för trött för att orka byta om ändå. hhah. Så jag gick bort med Mirre som hade utvecklingssamtal och väntade. Mirre gick iväg och för att jag inte skulle sitta i kafeterian ensam och dö av tristess öppnade åsa nåt vilorum för mig. det var sunkigt men jag satt lite försiktigt och jobba några tal i matten. Sedan fastnade i matten, började undra hur länge jag hade suttit där och höll på att tveka om jag skulle gå ut eller inte i kanske 15 min. När jag tillslut gick ut var klockan kvart i tolv. Gick mot skåpen och stannade vid borden och det innan vårt klassrum. Mamma kom och sen åsa. Utvecklingssamtalet gick bra. Efteråt bestämde jag mig för att åka hem med mamma. Så jag fick SO provet med mig och vi stannade till vid McDonalds och köpte mat till mig för jag åt aldrig lunch. Iallafall, nu ska jag göra landstingsprovet. Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0