ffreedaag

skola
sen stan med anna (:
köpte ett hårbandsgrejs på monki. första saken jag köpt där någonsin, så nu kan alla sluta tycka att jag är konstig :) Haha, närå, men först tyckte jag att allt där var asfult. Nu börjar jag tycka mer och mer om det. Sedan fikade vi på Wayne's. mys.
nu sitter jag och älskar min mössa. baaah, om ni åker till new york och ser en GAP affär, gå till herravdelning, den finns i svart, ljusgrå, mörkblå och typ mörkgrön tror jag. bekväm som attan. och bara otrolig. 100 spänn ;O nä jag ska ha den hela livet. Om det blir smutsig eller går sönder kommer mitt liv gå i bitar. Jag lovar.
och tyvär får ingen prova den för då kanske magin förstörs (skoja) jag har faktist tappat den på golvet 2 gånger. men aldrig aldrig mer ♥


haha kul att jag kom på att alla stora bloggare tar kort på allt dom stoppar i sig när de fikar efter att jag hade druckit upp min varma chocklad (: och ätit upp chokladbollen.. hahahha. vem kan stoppa elsa när hon bara rullar fram ? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0