fredagen den 13e

i början var den här dagen som en helt vanlig dag. Jag visste inte ens att det var fredagen den 13e idag förräns vi hade engelska. Till och med efter att jag hade fått reda på det fortsatte dagen som om det vore en vanlig fredag. Hade hemkunskapsprov och det gick bra (!) Jag gick på stan med emma ett tag efter skolan och sen fika vi i kupolen. Inget hände liksom. Vi åkte hem till Emma och spelade gitarr och flumma.
MEN
glöm att fredagen den 13e inte skulle betyda otur. På något sätt smyger det sig på när man minst anar det och tar med dig ner i avgrunden.
Hahaha, nej men ärligt talat.
fredagen den 13e levde upp till sitt rykte. Mer än så behöver vi inte gå in på.
och lita aldrig på någon du inte borde lita på.
punkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände?

man får inte säga A utan att säga B!

tell me,

2009-11-13 @ 22:26:51
Postat av: elsa

there's this thing called PRIVATLIV. som jag inte tänker dela med mig av. Iallafall inte till Anonyma folk som kommenterar på min blogg. (; och hur ska jag kunna berätta om jag inte vet vem som vill veta?

2009-11-13 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0