going home

jag har just nu sovit max 2 timmar på ett dygn. det är så jäkla komplicerat att flyga för man börjar ungefär 4 i new york och så tar det typ 8-9 timmar, fast vi hade tur för flyget gick jättefort så jag tror det gick pa 6 elr nåt :) iallafall så kom vi till frankfurt kanske 5 lokal tid. och då har ju liksom hela natten gått. och jag kan i princip inte sova på flygplan men det gick den här gången. vet inte riktigt hur länge men inte speciellt. så himla obekvämt är det också ;o mhm och sen fick vi typ frukost på planet, åt typ världens minsta fruktsallad, men var så trött för jag hade vaknat precis när det kom (tror jag) och kunde inte somna om så jag var tröött. blööö, iaf så åt vi lite på flygplatsen sen när vi kom fram. var ett tag tills nästa flyg mot sthlm skulle gå. var fortfarande trött men man blir liksom övertrött efter ett tag så tillslut är man pigg. aja, skitkonstig känsla. i vilket fall så tror jag inte att jag sov på det planet. sen kom vi fram till sweeeden. arlanda. "världsvana" svenskar. om det är något jag inte klarar av (vissa hatar folk som tuggar m öppen mun, smaskar osv) så är det sånhär svensk engelska. det är bara så.. alltså det är så fuckat fult (förlåt). uuuuuusch. pa arlanda express så var det inspelat meddelande från nån tant. "wi hope dat ju vill heve a plesannt tajm her in stockholm". nejmen seriöst jag klarar verkligen inte av sånt. det är ju synd, eftersom ingen svensk har amerikans accent xd förutom victoria silvstedt. och hon är ju knappast mänsklig. hahahaha. (skämt). ääe jag är för trött helt enkelt. men men. hämta mat fr donken och satte oss på tåget mot norrköping. jag var skittrött och sur på prettosverige med alla prettosvenskar så det gick sådär att komma på tåget med min jättetunga väska. och den är stor. men men, sen satt vi tydligen i tyst avdelning men jag knastra på med min sallad fr mcdonalds (: hahah hade såna här typ hårda brödbitar i. det var kul. heheheh.
kom fram till norrköping. fyfÄn va kallt det va ;O jag frös ihjäl. och så gick spårvagnen precis framför ögonen på oss så vi fick vänta typ 7 min på 113. kom hem oh duscha.
och värst av allt är att jag måste plugga på matteprovet imorn. har inte pluggat ngt. och jag har ingen aning i världen hur jag ska orka för jag är T R Ö T T. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0