helghelghelg

fredag. oh we ♥ fridays. men inte den här gången. har enormt mycket skolarbete att ta igen och jobba med, så den här helgen ser jag faktist inte alls fram emot. har mindre ont i armen idag iallafall.. trots att vissa bara rååkar komma åt den hela tiden. vi gjorde bullar på hemkunskapen, det gick bra :) fast dom blev små. och jag överlevde mirakulöst syslöjden! :O helt oväntat, jag trodde jag skulle få "ig-varning" skrivet i pannan med en nål. men jag ska jobba gärnet i helgen nu så jag blir klar. och vi har matteprov på tisdag, inte bra. iallafall så jag jag snabbt på stan med emma och prova en grej som inte alls satt bra så nu är jag pissed off. ikväll kmr jag ha tråkigt. ärligt talat så känns rambodalsdiscot lite sådär.. kanske kul och så men jag känner att jag inte riktigt passar in. menmen vi får se vad som händer. och orka idol. uschblä. det känns desperat och överskattat till max.

JESPER ÄR COOL :D <3

kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

aldrig ska jag vara sämst :P

bullarna va goda!

2009-11-28 @ 23:39:29
URL: http://hejlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0