i'm screwed

jag pallar inte. på riktigt. ig varning, avstängning. do whatever you want jag orkar inte bry mig. är så trött på skolan så jag kan dö. jag kan bli en badass unge som röker och skriker. haha. det finns säkert en sån i mig. någonstans. kom fram bara.
jag gör inte läxorna. jag har ingen ork. jag sitter vid datan och lyssnar på sega crybaby-låtar och tycker synd om mig själv. det är så mitt liv kommer bli. jag sitter arbetslös och tjock vid min dator och bloggar. det är fel att vända sig till en blogg för att deppa sönder.
jag är fel. just nu, just idag, är jag väldigt fel.
"if the lies don't judge you, the truth will. and if I can't love you then who will?"

jag är allting du aldrig kommer vara.
jag har allt du inte vill ha.
jag vill allt du hatar.
jag ser allt du blundar för.
jag tar allt du nekar till.
och mina tankar kommer aldrig kunna rymmas i din hjärna.
för jag kommer uppleva allt du missar.
där du går, går ingen annan
därför är jag den jag är och ngn annan.

jag är ingen poet.
men du är ingen superstjärna.
för ingen är perfekt.
men jag är iallafall nöjd med den jag är
och det är det enda som spelar ngn roll.
fuck off, jag är vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0