jimmy choo for H&M

Ja. Vem kan ha missat det? Idag kl 10 började dom sälja grejerna från jimmy choos samarbete med h&m. Smått historiskt att kunna köpa choo skor för upp till 1000 spänn. Men, det säljs såklart inte i vår lilla stad norrköping. Sånt känns otroligt elakt! De säljs minnsan på hela 6 olika butiker i oh-så-underbara betydelsefulla Stockholm, men inte någonstans i sveriges typ 6e stad. Sånt stör mig. Varför ska stockholm ha allting? varför ska alla bo i stockholm? varför ska allt satsas på stockholm? I usa är ju D.C huvudstaden där regeringen sitter och massa men dit åker ju inte folk om dom ska till usa, då väljer dom ju florida, new york eller los angeles typ. Det känns som att hela sveriges fokus ligger på stockholm och en liten liten del på göteborg. Resten spelar ingen roll.
Hahah nu kom jag lite ifrån ämnet här.. Jimmy Choo. H&M. Vissa saker är fula, andra sådär, resten är to die for. Dyrt eller inte för att vara h&m.. men det är jimmy choo. Om jag har tur har någon snäll stackare lust att följa med mig (mamma i värsta fall) upp den den här fantastiska huvudstaden så jag får slösa bort mina pengar på åtmindstone en pryl. Jag skiter i om det är omöjligt att gå i 10 cm höga skor och att jag ser helt fel ut i det. I Want Them Bad.


Kommentarer
Postat av: anna

jag följer gärna med !! <3 :D

2009-11-15 @ 10:36:04
Postat av: Emma

anna hann före mig :P

2009-11-15 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0