läxskit

det går inte bra med läxorna för tillfället. Det tar tid att skriva uppgifterna i no och jag behöver mer tid på mig. ååh det är inte rättvist! jag fattar inte matten heller så det blir svårt att jobba med den. jag gick upp för sent, elsa din sega lata snigel. Kommer antagligen få sitta hela kvällen och plåga mig själv. varför har vi så mycket läxor på en och samma gång? No, matteplanering, hk prov, tyska. allt den här veckan och det är torsdag imorn. gaah. nästa vecka är de engelskaprov och svenskaord. jag går under. 8an är fan skitjobbig. Jag orkar faktist inte anstränga mig mer. Elsa, du har dig själv att skylla för att du prioriterar helt fel saker. Just det, och nu ska jag göra mig iordning och gå på stan med melanie. Hejdå äckelläxor, hej ledig från skolan. Hej sura lärare..

/eafs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0