minnen

hahahahh hitta den på spotify. asså ojojoj, har undrat vad de är för låt sen jag var typ 5 år ;O jag har nåt minne av att jag satt hos mina kusiner i typ loddby i en vit soffa och såg på någon serie eller nåt eller om det kanske var musikvideon, och jag älskade den här låten. det var gult i bakgrunden eller nåt, det är vad jag kommer ihåg. och så var det massa tonårskillar&tjejer. den är från 1999, så jag var 4 typ ;O mitt minne är bra alltså ;D 
nonstop center och plopp, kexchoklad är också gott. hahahahaha xd 90's talet alltså (:


s club 7 - bring it all back

och guuuuud :O denhär:


s club 7 - never had a dream come true

haahahah.


atc - around the world

hahah nu lyssnar jag på massa gamla låtar från typ när jag var 6 :)
det var sån musik jag lyssnade då på och bara älskade :D och smurfhitsskivan. helt ärligt :) 
k-i-s-s-e-s


Kommentarer
Postat av: Melanie

Värsta nostalgin.

90's till tusen. Härligt :)

2009-11-03 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0