panikångest

jag kmr få ett sammanbrott. jag har nog aldrig varit så stressad förut ;o och jag vet att folk säger att 8an är värst men det här är ju skrattretande. jag har varit borta från skolan totalt 4 dagar och jag ligger efter i alla ämnen. johan tjatar om NOn som jag inte har en aning om vad jag ska göra i, men det är tydligen massor som ska vara klart om en vecka. i matten har vi börjat med ekvationer och jag är helt lost. tyskaprov imorn + glosor i läxa. engelskaglosor tills på fredag och landstinget i SO. jag har inte gjort någonting. och jag kmr balla ur för jag är jetlaggad och trött så jag orkar inte göra läxorna och det finns ingen hemma som kan säga åt mig så jag är k ö r d. fan.
how's your day so far ? :D


Kommentarer
Postat av: Melanie

Du har inte varit borta från skolan ungefär 2 veckor, jag kan lova dig - om det är någon som är efter så är det jag. Usch, jag mår illa av det..

2009-11-04 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0