pretty weird


(mitt rum är vanligtvis inte så stökigt (a))
jag var totalt out of control idag. haha. men jag är jetlaggad. det vill inte sluta ;o
hade musik med en vikarie idag :D jag tänker inte säga något förutom att jag dog av garv.
han var pantad.
det var skitväder på eftermiddan och bussen kom aldrig (: sånt gillar vi verkligen.
och jag har bestämt att jag ska sluta bomba bloggen med 7 inlägg per dag
för ingen uppskattar de :) hahah.
är stressad och nervös och har beslutsångest och jag är scared to death. i'm not doin it,
noo damn way.
jag mår illa (: och jag har inte tagit svininfluensavaccinet än ;O ahah.

P
u
s
s


Kommentarer
Postat av: anna

jag uppskattar att du uppdaterar så mkt :D

2009-11-05 @ 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0