(rubrik)



hej min lördag suger so far. Jag blir bara så trött på ingenting. På mig. På allt. På just ingenting.
Jag tar aldrig egna intiativ, vågar inget. Tror en massa men vet ingenting. Jag är en sån man inte riktigt lägger märke till. Jag finns där jag behövs och är alltid snäll, vill aldrig bråka. Jag bara är där, är någon. Går i skolan som alla andra, på gatan, runt runt. Har för det mesta väldigt roligt med de kompisar jag har, men är mest tyst när jag är utan dom. Kan inte prata med folk jag inte känner. Står lite bakom och ser på allt som händer, vad alla gör. Verkar nog inte så kul utifrån. Jag är så feg att jag blir knäpp på mig själv. Jag är bra på att vara ensam, tänker lite för mycket på det mesta. Jag ser nog olika ut i olika ögon. I mina är jag suddig och världens tönt, eller rätt bra, fast det inte är så. Jag bara finns där och är någon.
Men vem fan är jag egentligen?

Kommentarer
Postat av: Melanie

Elsa, du är dig själv. Det är så vi älskar dig för.

2009-11-28 @ 13:22:19
Postat av: Anna

Elsa, du är underbar precis som du är! Kom ihåg det!

<3

2009-11-28 @ 15:58:35
Postat av: Emma

ELSA ÄR BÄST INGEN PROTEST :D haha, naerå men jag vet att det kan vara svårt att ta till sig när ngn säger att man är bra och sånt, men jag tycker verkligen att du ska det! för du är helt underbar. skönast. roligast. snällast. allt<3

2009-11-28 @ 17:22:41
Postat av: Johanna

Fattar exakt hur du känner för det känns typ som om jag lika gärna skulle ha kunnat skriva det där fast om mig själv.

Men det stämmer definitivt inte in på dig, du är ingen tönt, du är Elsa med stort E!

Visst är du snäll hela tiden och så men jag tror inte att de som ser dig utifrån uppfattar dig som

tråkig...

Vet du varför jag ville bli kompis med dig när vi träffades i fyran?

För att du var så sjukt söt! Du hade på dig en blå fleace tröja första dan nästa 100% påt, men självklart vågade jag inte säga någonting till dig,

men nu vill jag inte bara vara med dig för att du är söt, du är så kul oxå!



oj, gudars jag skrev vistt en hel uppsats, haha :P

2009-11-28 @ 23:47:33
URL: http://hejlundin.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du har en begavning nar det galler att observera, iaktta, tanka, vara. Att inte veta riktigt vem du ar eller vill vara delar du nog med manga i overgangen fran att vara ett utlamnat barn till att bli en sjalvstandig person. Hellre snall an elak i den fasen. Jag onskar dig att du ocksa ska komma ur passiviteten, ur "ingenting" som du ar trott pa. Hitta pa grejer, sa blir du det du gor. Som du sjalv skriver sa ar du "ratt bra"! I farsans subjektiva ogon ar du bast. Today is the first day in the rest of your life! Carpe diem.

2009-11-29 @ 06:38:33
Postat av: Mami

Och dessa fina kommentarar säger ju en hel del - Elsa du är älskad och du är Någon. En mycket viktig person för många! Och alla som varit 14 med lite inre rymd vet att känslorna löper amok allt för ofta utan att man alltid förstår varför. Då är kompisar, föräldrar, syskon, fastrar och annat löst folk bra att prata med för att försöka lösa små eller stora knutar i livet. Älskar dig!

2009-12-01 @ 09:13:25
Postat av: elin :)

elsa, you're the best. sluta upp med allt det där tjaffset du är raka motsatsen till allt du skriver. love you<3

2009-12-01 @ 20:34:16
URL: http://smashing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0