shopping

gick på stan m mamma. HA. smart att ha någon som betalar åt en :) längtar inte direkt tills jag måste slösa av mina egna pengar.. Nejdå. Jag både älskar och hatar att gå runt på stan. Jag hatar att gå själv, det är bland det värsta som finns. Jag känner mig alltid så uttsatt och liten. Jag bara går runt och tittar och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det är bäst att gå med kompisar :) bra att gå med föräldrar för då betalar dom. Men aldrig själv. vet inte varför men det är bara något jag inte gör. Om man tänker på det borde det vara rätt skönt att slippa ha folk omkring sig och bara kunna fokusera på sig själv. Men jag vet inte.. Jag blir bara fel i situationen. Jag känner mig uttittad ändå men det blir lättare när man är två eller flera :) Sedan är det kul för jag blir aldrig så trött som andra blir. Eller jag blir det, men sen kan jag få världens kick om man går in i en ny affär. Haha, nu vet ni mer om det. Lite random, kände att jag inte hade nåt att skriva.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0