sjuk

Mitt huvud kommer sprängas. Fick i princip ingen sömn inatt heller för äckelsprutan har slagit sönder min arm. Nu gör den inte alls lika ont längre, men om man lyfter upp den ångrar man sig snabbt. Så är hemma från skolan idag. Haha, skulle ändå inte kunna räcka upp handen på lektionerna. Näerå, men jag ska bli bra nog att gå på new moon 17.30. Det måste jag. Och jag går även om jag har 42 graders feber och får hjärtinfarkt. Lika bra att få det istället för att sitta här hemma och tråka ihjäl. Jag har aldrig något att göra om jag är hemma och sjuk. Jag sitter bara framför datan alldeles för länge och får otroligt mycket mer ont i huvet. Därför vill jag inte gå härifrån nu. Hela rummet svajjar och det bränns i huvudet bara. Men jag antar att jag måste det nu. Har inte ätit något. Jag hatar att vara sjuk. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0