sonia rykiel pour H&M

Nu är det designfeber på h&m. Om 5 dagar är modeshowen i paris med samarbetet mellan sonia rykiel och h&m. Och jimmy choo grejerna är typ allihopa "sold out" på hemsidan. Varför bor du inte i stockholm, elsa? Jo, den frågan är jag nog inte ensam om att ställa.. Och du, vi får se. Jag är osäker. Och det ska inte hänga på att Sverige envisas med att stockholm ska ha och erbjuda allt, inte bara i modeväg. Okej? Jag gillar norrköping. varför skulle folk vara mer kritiska till jimmy choo här än i typ uppsala? ÄSCH. Aja, vi får se om hon får till det :) jag känner mig seg som inte kan ta mig de futtiga 2 timmarna upp till sthlm. Tills dess att kollektionen släpps får jag sitta och drömma mig bort. Undrar vilken prisklass det kommer hamna på..




 


 
ja, hon ser ut som en nerknarkad häxa, men det gör henne också så annorlunda på något sätt. Modevärlden verkar inte heller vara en normal värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0