sunday morning

Jag är klar med min mössaaa! :D slipper ig-varning :) fast jag undrar om pomperipossa blir glad ändå för jag är tveksam om det var riktigt meningen att jag skulle göra klart den helt hemma (a) har inte jobbat något på lektionerna.. Hahaha. Aja, det gick väldigt fort iallafall och jag kunde inte sluta. Morfar sov över här inatt, dom åker hem typ kl 6 idag men är ensam hemma nu så tänkte försöka jobba matte. Jag bara känner på mig att provet kmr gå riktigt åt helvete, för jag fattar ingenting. hataaa matte. och tack för att ni har börjat kommentera :D hahah det hjälpte visst med mitt inlägg igår.

/eafs 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hata inte matte. Det ar bara att rakna pa!

2009-11-30 @ 06:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0