tiden går fort

Är det bara jag som tycker att det nyss var helg? Tiden går faktist otroligt fort just nu. Kom igen, det är första advent om en vecka ju. Det är fan sjukt. Inte för att jag har något emot julen.. :) faktist så tror jag att jag bara längtar mer och mer nu. Även om det inte snöar. Julen är bäst. Och jag vill till IKEA och handla mysiga ljus. Sorry, jag har inte riktigt kommit ur min ljusmani än (a) får jobba på det medans jag går på IKEA och njuter. Hahah, okej, kanske inte :) Hursomhelst så har fredagseftermiddagen spenderats med bästa anna. Haha. Jag lovar, en dag med anna och du lever i 10 år längre än du skulle gjort annars. Vi gick till ICA smedby, wooho, och typ köpte chokladskumtomtar. Hahahhaha, sen blev vi på världens perversa humör. Och skämtade om allt möjligt..
"Ursääkta, men tror du large är bra till mig? Det är liksom bråttoom.."
Det är en anna-elsa grej. :) men vi har garvat så det räcker en månad. Hahaah, sen gick vi runt i rambodal och bara ballade ur totalt. HAHAHA. Skumtomtar är liksom så grymt sexigt. åh gud, roligt. Iallafall kom vi hem tillslut efter att ha sprungit över mörka backar ifrån våldtäcktsmän och annat läskigt. :)
sen blir det väl att kolla på idol, eftersom det är det enda som gäller på fredagar kl 20.00 i den här familjen.. tydligen. Börjar nästan tröttna. Det börjar kännas lite för överdrivet nu. Nu ska jag hoppa in i duschen.
ha de.


Kommentarer
Postat av: anna

hahahahahahahahahahahahahahahahahahah! börjar asgarva när jag läser det! jag <3 anna-elsa humor.

haha, vilken storlek behöver jag? haha

<3333333

2009-11-20 @ 21:13:30
Postat av: Asa

Vilket bra julklappstips.

Mera garv at folket!

O grattis till dina manga besokare.



Nu ska jag o Sonja ga till en kompis o baka peppisar. Igar rep infor adventskonsert. MYS



Take care, snyggo

2009-11-20 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0