what you are is beautiful

shaa torsdag.
Torsdagar är faktist rätt chill. Visserligen har vi NO i kanske 2½ timme totalt men idag var det rätt kul. Fast jag fick inte VG på min utvärdering om labben. de suger. jag var faktist nöjd med den och jag hann klart. Well well. vi kolla på tv serien på tyskan. så mycket bättre än att jobba iallafall.. Och kunde läxan trots att jag bara hunnit kolla igenom den snabbt vid frukosten idag. :D och ännu bättre; vi har inga läxor tills imorn. absolut ingen. När hände det senast? Inte den här veckan iallafall. bäääst :) ska försöka vara lite ambitiös och jobba med syslöjdsgrejen. det blir dagens. Nu ska jag fixa design och börja fundera på vad jag vill ha i julklapp, det tar nog tills nyår ungefär.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0