dagens

dagens  det här ska inte blir en modeblogg.. tror jag änsålänge iaf. jag har liksom ingen rolig stil att visa upp haha men men. världens sämsta bild också shalala.  intressant;  kofta - vero moda  tröja - vila  linne - gina tricot  tights - gina    vem bryr sig ? (a)


det här ska inte blir en modeblogg.. tror jag änsålänge iaf.
jag har liksom ingen rolig stil att visa upp haha men men.
världens sämsta bild också shalala. 

kofta - vero moda 
tröja - vila 
linne - gina tricot 
tights - gina  

vem bryr sig ? (a) shiit jag har inget liv (:
puss ( ska sluta m det. om jag kan (a) )


Kommentarer
Postat av: emma

elsa, "det här ska inte blir en modeblogg"

bra du är på svenska då :)

2009-10-09 @ 15:51:35
Postat av: elsa

SKITPÅREJ DET BLEV FEL ;O

2009-10-09 @ 16:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0