fredagskvällen @ anna


bara för att jag lovade anna och hon tjatar sönder mig haha (a) och för att jag nog glömde skriva om det också..
som sagt så var de ju filmkväll hos anna i fredags. jag kom tidigare för.. a vi behöver inte gå in på det, men aa. Anna hade fått skolkatalogen och de har inte jag (än. hoppas verkligen den kmer snart alltså!) så vi satte oss och kolla igenom den också. elsa var rätt trött efter en lång vecka och därför så garva vi sönder kvällen, over and out. HAHA. vet inte ens vad vi skratta åt men någonting, eller flera saker, måste ha varit jättekul i skolkatalogen.. (a) aa juste, typ mohammed abdullah och lite sånt (verkligen NO OFFENCE, inte att namnet är fel eller nåt de var bara en grej). mjauu, sen kom emma och johanna efter ett tag. och sen typ satte vi på filmen anna hade hyrt, flickvänner från förr. Haha, har väl sett bättre men den var väl bra för att Matthew McConablabal var med (: hah iallafall så efter den ville anna att vi skulle se den berömda början på Horton. Man kan väl säga att jag redan hade skrattat så jag tappade andan under hela kvällen innan, men.. min humor är ju lite speciell så anna och jag tjöt av garv igen till den :) johanna fatta inte vad som var roligt alls och emma började garva för att vi gjorde det tror jag ;D det var en grymt kul kväll iallafall :D har nog inte skrattat sådär mycket, trots att jag gör det ofta, på väldigt länge. Tack för den tjejooor :) <33

 / E L S A


Kommentarer
Postat av: anna

aww..blir rörd ;)i love you and vår härliga horton humor!!!!!!!

2009-10-19 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0