friday, im in love ?

det var sjukt kallt ute idag, och de kändes typ som om det var kallare att cykla hem än till skolan. och så blåste såklart. fattar inte varför men det är alltid motvind. spelar ingen roll om det är till eller från skolan, fast det är för det mesta mer motvind hem. ALLTID. det är så jobbigt. dessutom gick min cykel sönder ännu mer idag. HAHAHA. framlyset eller nåt hänger löst nu (: woho. måste ta och laga den nån gång. snart. gärna i helgen så jag inte dör på måndag xd hahha lovar att den kommer ramla ihop närsomhelst. älskade skitcykel. den är ju över 1 år nu också, jättegammal alltså. (inte). cyklar borde kunna hålla i mer än 1 år ;O
iallafall. hade hemskunskap idag (: jag jobba med bästaste elin, grreat teamwork måste jag säga. vi gjorde grillspett och dom blev goda faktist, sen vart vi klara först av alla (: typ rekordtid nånsin eller nåt för vi var klara innan vi skulle äta :D sen hade vi syslöjd. HAHAHA. vår syslöjdslärare.. behöver jag säga nåt? hon är sjuk i huvvet. haha typ bokstavligen. från och med hatar jag henne (: jag orka inte fråga henne om hjälp så jag börja på min grej själv och det är 105 maskor ;o så det tog jättelång tid att göra och jag tror jag gjorde 4 varv eller nåt. sen när vi skulle lägga ihop märkte jag att jag hade gjort helt fel. hahahah. på riktigt, jag ska slänga min "blond&smart" tröja. jag är blond. och sjukt osmart. så jag måste repa upp allting :D så nu hatar jag henne ännu mer för att jag gjorde fel (a)
det var min dag (:

XOXO ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0