hemma i ny

TJAA :) jag lever! aa tack tack, det var faktist rejalt skittrakigt att aka flyg i typ totalt 10 timmat eller nat. (: shalala va hemskt det var :) men jag ar har nu :) och tangentbordet ar saklart amerikanskt och darfor har det inte de tre sista bokstaverna i alfabetet. Well, jag far leva med det. ni ocksa ;)
jaha. akte tag fran resecentrum och gick av vid arlanda. blablabla sa hejda till mamma, foljde med ngn tjej till gaten och till planet. hade trakigt i ca 1,5 timmar. gick av i Munchen och akte ngn slags bilgrej :) det var kul, man satt typ baklanges och den korde ratt fort.. men iallafall, sen gick vi pa planet. vi fick ratt bra platser, typ langst fram i en avdelning eller vad man ska saga. Hade massa benutrymme men min brorsa hatade det eftersom hans skarm var trasig. Jag sag iallafall pa the Hangover och the Proposal. dom var ok :) sedan hade jag jattekul resten av tiden och laste lite, lyssnade pa musik.. och det ar ungefar allt. jag hatar flygplansmat , arligt talat sa far jag kvaljningar bara av ordet. Det ar bara sa vidrigt. aa. men jag at typ kyckling och brod. de ar nog rekord. kom fram till newark efter ett decennium och gick av planet osv. sedan var pappa dar! woho det ar val andra gangen av fem som han var i tid. det tackar vi for eftersom jag var sjukt trott, vi kom fram runt kl 6 amerikansk tid = 00.00 svensk tid. Sen akte vi hemat. det tog lite tid eftersom att manhattans gator ar fulla med texibilar xd haha, men vi kom fram tillslut. nu har vi precis atit middag. jag orkar inte skriva mer nu for jag ar astrott, klockan ar kvart i fyra svesnsk tid (: far typ kolla med bilder och sa hur man far in det i datan, om det gar. annars tror jag att vi ska ga ner till de lilla zoot i central park med sonja. mhm, men ha de. orkar inte halla ogonen oppna langre sa slutar nu.
BYE <3

Kommentarer
Postat av: anna

anna är inte avundsjuk, nej nej. absolut inte...<3333333333333333333333

2009-10-22 @ 18:02:48
Postat av: Johanna

the proposal är inte okej den är typ bästbäst!

2009-10-24 @ 17:38:21
URL: http://hejlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0