just cause


Jag känner för att skriva något. Jag vet inte någonting i mitt liv just nu. Känns det som iallafall. Och bloggar är förresten jobbiga, för jag vet aldrig hur mycket jag ska/borde skriva om mig själv och blablabla. I ju för sig är det bara folk jag känner än så länge som läser (tror jag. har inte lagt ut den ngnstans) men man kan alltid gå tillbaka i arkivet. näe WHATEVER. jag kan starta en ny webbsida där man kan skriva dagbok på datorn och man själv kan bestämma vilka som får läsa. det vore mycket bättre :D
fast det är ju liksom inte fel eller så att blogga. Bara lite svårt att veta ibland vad man ska skriva. Om jag hade all frihet i världen till att skriva vad jag vill om allt och ingen skulle bry sig eller påverkas skulle det säkert bli typ 20 inlägg om dagen. hehe (a)
det är faktist jävligt skönt att ha blogg. man kan skriva en massa skit bara för att man vill. hahah jag är ju väldigt bra på det också :)


Och så en bild på det också (:
varför ska jag alltid se så oskyldig ut på bilder ?
- för att jag är ful annars.
easy questions takes easy answers typ.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0