kandisspaning

jag har sett lily donaldson. jag har sett caroline winberg. tillsammans. inne pa sephora. HOLY SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT. shit shit shit. jag dog. bokstavligen. okej inte bokstavligen. men jag dog. det ar nog faktist helt obeskrivligt. fyf*n heelt surrealistiskt. och sa fort jag borjar tanka a det sa kommer kanslan tillbaka. omg. omg. omg. jag har sett tva supermodeller (: det har inte duu nananana. skoja. nu ar jag overtrott tror jag. och stressad. men arligt talat, jag trodde faktist inte mina ogon. mamma stod brevid och bara; vilka ar det? och jag var totalt chockad. hahha. det var sjukt vare. och jag visste inte vart jag skulle ta vagen och jag gjorde ingenting for det kandes sa papparazzi att smygfota inna pa sephora och jag vagade INTE ga fram xd aah. vet inte om jag angrar det, men wow. jag var inte beredd. visst har jag langtat efter att fa se ngn kandis i new york. men wow. haha. dom var typ 2 m langa :o de var kul for jag skulle visa var dom var sa jag bara; deras huvven ar dom som sticker upp dar. hahahahha. puckad humor. ursakta for mitt konstiga inlagg.
hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0