kissie


ibland (ironi) så går kissie väl lite för långt.
nu har hon bestämt att hon ska fortsätta fylla på läpparna en gång i månaden i ett halvår. ASSÅ FATTA TRÖGT BLONDIE DOM SPRICKER!! det är så jäääääävla sjuktsjuktsjukt äckligt så jag vet inte var jag ska ta vägen. fufan. men de e klart, de är ju för att hon gillar "fylliga läppar". Men snälla gumman, det finns en gräns mellan upp-pumpade läppar och ankvarning. och du ligger nog på "asså shit hon är knäpp i huvvet"-nivån. hon får inte uppskattning, men otroligt mycket uppmärksamhet, för att hon är så blåst. särskilt när hon lägger upp videos på ingreppen.
hennes föräldrar måste ha konstigaste uppfostringsmetoderna som har fått en dotter som tror helt seriös på att hon är Barbie och har Anna Anka som största förebild. det är väl psykopat-ankan som fått henne att pumpa ankläppar.
Kissie är ful. inget annat. hon blir bara fulare. men hon förstår inte det. och vem ska försöka få henne att fatta? hon är ju into sig själv så in i.. 
"hej jag är kissiiiie. sveriges ända och bästa bloggerska. och jag ser mig själv defitivt som en a-kändis! omg ja." - ursäkta men jag tror bestämt att ordet B-kändis är döpt efter alexandra nilsson.
hennes åsikter känns ju liksom så viktiga så att.. alltså hundbajs är ju både intressantare och smartare.
jag bara undrar lite såhär allmänt vart fan sverige är påväg med dessa människor som helt seriöst "söker in" till Kissies new BFF eller Kissies New Boyfriend. aae, alltså det är bara för mycket.
fast egentligen är hon är väl smart innerst inne, eftersom att hon nu ser uppmärksamhet som vägen till evig lycka och kändisskap som meningen med livet, har hon ju kommit på att det bästa sättet är att provocera och liksom irritera folk. det har hon själv sagt till och med. och jag är nästan säker på att hon är bättre utanför bloggen. allt för imagen helt enkelt. Men faktum är ju att hon fortfarande är fucked up i huvvet och inte attraktiv alls. och så är hon dum nog att spränga läpparna. BTW; eftersom killar är så J*VLA ytliga, så är väl 99% av deras uppmärksamhet på kissie för hennes kropp (obviously, eftersom.. a hon är inte fin nånstans för övrigt). Men, hennes tuttar är fejk. fast det förstås, dom är stora och det är väl det enda som spelar någon roll. Sen hennes matscheman. hahah gud. jag har aldrig smakat chailatte, men elin har sagt att det är äckligt.
jag undrar verkligen vad hon gör om 5 år när hon ångrar sina stora fula läppar och inte är känd längre.
och jag hatar hennes bortskämdhet. det är inte kul att hon tjänar så på sin blogg.
och amir, folk tappar ju liksom allt för honom för att han gör samma sak.
det var allt om det for now.
ha en rolig kväll alla, jag vet iaf att kissie kommer gå "ut och suupa!" - sjukt bra förebild för allt och alla helt enkelt.


FREAKIN DAMN HOT ELR VAD :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Du har faktiskt rätt där! xD

2009-10-21 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0