lördagsbarn


grattis, säger vi till alla typ 1 miljon svenskar som vakna upp med huvudvärk idag (: ni är officiellt bakfulla.
- S K Ä M T -
another saturday in paradise - sverige. det är vackert grått ute och jag är nu sarkasktisk. och trött.
antingen är det träning idag, eller så är det inte det. och jag är väldigt förvirrad om jag ska vara där eller inte så det kommer antagligen inte bli något i slutändan. idag alltså. ae jag pallar inte en till dödstråkig lördag, men å andra sidan är jag för trött för att hitta på något, och emma & anna är på konfirmation. haha förra helgen såg jag på typ 4 filmer. det ska väl inte upprepas egentligen..

orkar nte skriva mer.

ciaos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0