måndagsbarn






I LOVE MONDAYS :D
feett kuul med gympa första lektionen. ååh vi bara älskar't. big time.
sedan får man såklart ha orientering själv just idag. det gick inte så bra utan min melanie som för övrigt fick åka till akuten :O tycker så himla otroligt synd om henne, gud. KRYA PÅ DIG HJÄRTAT ! <3
iallafall så a, det var skola idag helt enkelt. lunchen var äcklig. jag blev klar med matten. helt. sköönt. nu måste jag bara plugga stenhårt inför SO-provet som ska göras imorn. och jag har.. inte pluggat någonting :) betygsvarning nästa ? (a) haha närå. men måste få in allt om kommuner ikväll annars är jag nog rätt körd. blä.
jomeeen, ha en fortsatt häärlig måndag :)
det ska jag ha :) ska typ börja packa och plugga SO. kan det blir bättre ? (;
2 dagar. o-m-g. :D:D:D

puss


Kommentarer
Postat av: elin :)

jag. typ. älskar. dig. mer.

2009-10-19 @ 20:54:48
URL: http://smashing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0