mayhem

PARYFFREDAG IDAG IGEN :D
haha fast den här gången tror jag att den blir bra. ska på filmkväll hos anna halv åtta (: <3



seg dag idag igen. hade typ inget att ha på mig imorse så jag såg helt hemsk ut idag :D
musik - skrev utvecklingssamtals papper
eng - skrev utvecklingssamtals papper. och lyssna på kanske 7 engelska grejer, så det var helt onödigt att behöva göra engelskan tills idag ju ;o
hemkunskap - bakade m rundqvist. hahah de balla typ ur lite för börja asgarva när jag skulle röra om så elin fick göra det. fast brödet blev aaasgott :)
syslöjd - repade upp allt, yees. och fick börja om. och fick aldrig hjälp så jag typ halvsov på min slöjdpåse halva lektionen och ägnade resten åt att gissa hur dåliga mina betyg i slöjd kommer bli på en skala, dessutom kommer missar jag nästa lektion och blir efter :)
och syslöjdsläraren, om du läser det här (för alla kan läsa bloggar, inte för att jag tror att hon skulle göra det) : Inget illa menat (a) men du är ingen bra slöjdlärare och du favoriserar emma. fuck you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0