MJ; this is it

SE FILMEEN!
den ar bast. bara punkt. tva veckor och sedan ar det kort, see den. jag har aldrig liksom gillat honom speciellt mke, bara tyckt att hans musik ar bra. he's a pure genious. over and out. gud, rest in peace manniska. hans liv var sa himla tragiskt bara pa alla satt och vis, men han verkar anda ha varit en fin person. trots alla rykten och hans forstorda utseende. han var jattesot for han sa bara hela tiden efter varje lat: god bless u all, i love you osv. det ar sa fel. sa jakla sorgligt. det var ju liksom hans stora grej. det allra sista han gjorde. det var ju bara dagar var tills premiaren. stackars alla som jobbat runtomkring hnm ocksa. det maste vara fruktansvart svart for dansarna som grat av lycka nar dom fick jobbet. alla som varit nara honom under alla manader. jag tror att han faktist var lycklig dom manaderna. att han var taggad och redo for varlden. det ar sa fel. och det kanns helt konstigt att han ar borta. varsta pakostade konserten. hans musik ar liksom allt. hur manga miljoner manniskor han inspirerat. han var nog nastan den storsta av alla. och jag holl pa att borja grata genom hela filmen. och nu ar jag pissed off for att jag inte har fatt tag pa ngn t-shirt. it sucks. men sant i livet. helt enkelt; ha det bra i himlen. jag tycker att du fortjanar det for allt du gjort pa jorden.
och hans musik ar faktist otroligt vard.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0