mondaay

något är fel på mig, ärligt talat. jag är aldrig i tid på morgonen. det händer aldrig. haha, även om jag tror att jag har världens koll på tiden så är klockan plötsligt jättemycket eller så har jag glömt nåt eller så är det något jag måste fixa innan jag drar osv. alltid. ska försöka bättra mig alltså, verkligen.
Iallafall så hade vi idrott som första lektion idag. yeeees. innomhus. yeeees. med nån annan 8a, vet inte va dom heter. yeeeees. HAHA. vi hade dans. japp. lilly hade sagt att det skulle vara streetdance, men det vare knappast xd haha. det var linedance (heter de så?). helt sjukt vare. efter det körde vi någon slags hiphop (det var inte hiphop, men aja) och sist salsa. det var knäppt som fan men rätt kul ändå ;) det gäller liksom att bjuda på sig själv, hehe. efter idrotten var det något föredrag om kärlek och grejer, det var inte särskilt intressant. sedan var de evabritt men jag hade tappat bort min cykelnyckel (1000e gången eller nåt?) så emma & jag fick gå ner till cyklarna och leta, och för 1308293745e gången satt nycklarna i cykellåset. skärpning på det elsa. min cykel pajja förresten ännu mer idag när jag cykla hem så nu är lyset helt borta :D woho. resten av dagen var tråkig. labben var lite roligare.
och JA, jag ska prova på att börja i smedby f95. så nu vet alla det. hahah, men det kommer gå åt helvete så förvänta er inte att jag får stanna kvar ;)
nu ska jag kolla facebook och kl 15.05 börjar gossip girl (:
PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0