move your body

haha. sämsta rubriken ever :) kan man vara med ikväll och vinna pris för sämsta rubrik? (a) haha näe men kul med Blog awards iallafall, särskilt för alla andra med tv400..
aja, har iaf haft värsta sportiga helgen, haha. fotbollsträning igår, var med morsaan och jogga typ 3 km och gick väl runt 2,5 :) sen cykla vi dit och tillbaka (vrinneviskogen). och nu har jag precis kommit hem från IFK matchen mot Jönköping. 1-0! Stå uupp för norrköpiing. bra jobbat (y) fast han stefan tordarsson fick gult kort x2 så han fick lämna plan i tilläggstid elr nåt. det va kul för alla ställde sig upp och applådera.
NORRKÖPING - HÅLLER PÅ PEKING <3 (: hade lust (a)
well. har lite panik för jag måste plugga på SO-provet som jag får göra imorn elr på tisdag, göra läxa 10 i matte och börja tänka på vad jag ska packa inför NEWYOOOORK :D 4 dagar aalltsåå.
iallafall så ska jag inte sitta här :)

adiós chicos lindos (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0