new york

sa. det forsta jag gjorde nar jag kom hem var att ga in i duschen. sen blev allt battre (: eller det kandes sa. fastdet blir nog inget av ngt imorn. ingen har liksom tid med oss. det var val en dalig ide att komma nu, det har vi sagt hela tiden. men dt kanns som att det kommer ju folk hela tiden hit och dom maste ju fa ngn slags uppmarksamhet. vi kmr hit ca 2 ggr om aret, och de tva gangerna ke man kan ta ledigt en langre period eller ta en paus i pluggande osv. men man kan inte fa allt, sa bry er nt. jag ar for bortskamd som far aka hit sa mycket ando.. sa ar det bara helt enkelt. men jag kanner mig bara ivagen, ingen har tid med oss. det ar inget man riktigt onskar pa semestern. whatever,jag far leva mitt eget liv elr ngt xd heheh. men jag moste seriost ut pa stan snart! ;O
far se som sagt och helt enkelt. nu ska jag ga och lagga mig. och vakna sent imorn. och inse att min forbannade jetlag ar borta. och sedan vakna upp ur den drommen kl 6.30 och forsta att det aldrig kmr att handa :)
adios darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0