new york

ok. eftersom jag inte orkade gora ngt at det dar igar sa far jag val sammanfatta allt kort. det gick bra tillslut, typ. Vi gick (sjalva, wooah. hah) till the Boathouse i centralpark. at dar och gick sedan pa 5th. Finally (: vi var inne pa bergdorf goodman, och jag kande mig arligt talat helt knapp i huvvet. det ar varsta kostiga kanslan att se alla modemarken som bara star i tidningar pa riktigt. och dom hade en speciell chanel avdelning med klader fran belle brumelle visningen. och det ar sjukt att jag vet sant. hahaha. iallafall sa har jag ocksa sett louboutin skor, dior, lanvin, prada, dior, hermes, oscar de la renta, marc jacobs, valentino.. asso u name it. (: hahah, sry. sen var vi inne pa lv en kort stund. lovelovelove. de var bast :) iallafall nu slutar jag tjata om det. maste bara namna Diesel ocksa, dom hde en dj i ingangen. elsa alskar affarer med hog musik (abercrombie) sa det va najs. jag prova en jattefin gron mossa som jag kke skulle kopt om den inte hade kostat 80$.. sen sag jag varldens snyggaste skinnjacka som nog var lite dyrare. jag ska bli rik nar jag blir stor. man blir pushad till at jobba garnet nar man ser sant. (: jag ska ha rad med det jag vill kopa. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0