new york

tisdag. vi at pancakes idag. det ar inte alltid jattegott faktist. iallafall, sen segade vi hemma.spelade mest gitarr. jag har spelat gitarr i sakert 4 timmar totalt eller mer sen vi kom hit, hahha. bara gor det hela tiden nar jag ar hemma, for det finns liksom inte sa mkt annat att hitta pa (:
sedan gick vi pa 3D bio. det var varldens absolut sjukaste film jag ngnsin sett. arligt talat, herregud den var totalt utflippad. Cloudy with a chance of meatballs hette den. tecknad. fast ratt rolig emellanat. den handla typ om en kille som uppfann saker och sa uppfann han en maskin som gjorde mat, men den akte upp i himlen sa det borjade regna mat istallet.. haha aja den var sinnessjuk. seeen gick vi och at. fast jag inte hade ngn matlust efter filmen.. fyfan vissa grejjer var faktist riktigt vidriga. och bablablabl vi var pa fao schwartz ett tag. sen gick vi hem, basically.
mamma kmr nar som helst (: ska hjalpa pappa laga mat nu.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0