new york

onsdag.
mama har.
Memphis musikal.
vi gick ut pa stan i duggregnet. det var liksom ett konstigt regn som bara holl pa konstant. den stankte liksom. aja, inte kul, vi hade bara ett litet paraply. menmen, vi var inne pa GAP och jag fick min blivande alsklingsmossa.
-----------> 
sen gick vi runt ettt tag for att hitta ngt att ata, det tog tid. men tillslut hamna vi pa typ BurgerHeaven. hahaha. typisk diner sa jag at cheesburgare. mar illa nar jag tanker pa det for den var jattetjock. ;o
iallafall, sen skulle vi forsoka hitta till svenskakyrkan och det gick int sarskilt bra. jag trodde att det lag pa 47e och 5th ngnting. men jag har irriterande nog ingen koll pa avenyerna har i stan och det visade sig att den inte lag pa 47e utan 48e och pa andra sidan om 5th ave. sa det blev massa tjaffs, och mamma blev sur for att jag inte visste och for att det var pissvader. vi kom dit tillslut iaf och det var typ ngt brollop sa det kom ut varsta brudparet dar alla satt & fika. lite konstigt att sitta dar menmen xd
efter det sa gick vi hemat, mamma & jag fastna pa DuaneReade ett tag och kopte grejs. sedan gick vi hem och bytte om, tog en taxi till Times Square och gick runt lite innan vi hamna pa mcdonalds. jordgubbsmilkshake, illamaende, pappa kom. vi gick bort till teatern. det var sa lange sen att jag inte kan minnas nar som vi alla fyra var pa ngt.. bara vi liksom. det var underbart (:
musikalen var jattebra. orkar inte riktig forklara vad den handlar om. www.memphisthemusical.com for alla som undrar. men den var coool.
sedan gick vi hem 25 kvarter med 5 cm klackar. go elsa. det gjorde bara ont pa slutet och idag ar mina fotter omma. hahah 5 cm ar ingenting. (;
det var allt.
PUSS
musikaloutfit ;  

Kommentarer
Postat av: annapanna

jag saknar dig elsa! <333

2009-10-29 @ 16:28:06
Postat av: elsa

JAG SAKNAR DEJ OCKSA ANNA <3

2009-10-29 @ 16:57:01
Postat av: Emma

jaså klackar säger du :D nu blir emma nyfiken ;) snygg mössa btw! du får berätta om allt när du kommer hem! DU ÄR SÅ JÄKLA SAKNAD ELSA SÖTNOOOS ;(<3<3<3

2009-10-29 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0