new york

Tjo (: det ar svart att blogga har for det ar lite tid over. men nu sitter jag i empire state building pa Skanska. har foljt med pappa till jobbet idag. det ar cooolt (: har suttit och lyssnat pa nat mote forst i en timme har, sen akte vi till fn och jag lyssnade pa pappa som laste upp ett tal i ett mote. det var kul att hora pa :) jag hoppas att jag kan hinna med att lagga upp bilder, for jag har tagit massa, hemma. om jag har tid ikvall. nu ska jag efter det har ner till svenska kyrkan och mota upp nils & asa. sen ska vi forsoka gora nagot pa 5th ave. det ar lite krangligt eftersom vi nt ar sarskilt bra pa att komme overens. hahah, men det far ga somehow. aa juste, igar var vi forst pa Central Park Zoo m sonja och sag pa djur, sen gick vi upp i central park och at pa the boathouse. efter det sa gick vi hem och sedan akte vi med pappa ner, vi skulle pa en bat som gick runt hela manhattan. det var kul (: det var jattefint i solnedgangen. men jag har akdrig riktigt sett runt hela, det var otroligt fint. I <3 NY ! :D
nu var det en kille som sa att jag borde foto det har for vi forsokte forut att fa internetuppkoppling pa nagon data har men det funka nt sa nu fick jag kora det pa datorn som var kopplad till projektorerna sa det ar pa typ skarmar. Stora skarmar (: fast alla andra pa motet forutom typ 4 ar runt pa vaningen och spanar sa jag kunde gora det nu (: men det ar coolt for man ser det pa storbildsskarm. hehe. mitt liv ar haftigt ;D hahahah xd men jag sitter i empire state building och bloggar pa storbildsskarm pa ett mote om typ gron ekonomi eller vad det ar. jag ar lite imponerad av mig sjalv, det har aldrig riktigt hant forut. men nu har jag skrivit jattemycket. far lagga av nu xd dessutom har jag inget mer att skriva om. ha de bra! I know I have.

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fullt schema hör jag! Bra att ni upplever och njuter av NY så mycket ni kan!

2009-10-24 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0