paus från packningen

har äntligen kommit igång :) lite iallafall. och som alla vet (ellr inte) så är jag världsbäst på att packa 10x mer än jag behöver, men det går rätt bra ändå eftersom jag inte vet vad jag ska ha med mig och känner att jag inte har något i min garderob (min bror fick ett utbrott på mig eftersom jag paxade den stora, snygga resväskan först. och så säger han att jag har mer än dubbelt så mycket kläder än honom och därför inte behöver massa plats för saker jag köper där i väskan. eh, hallå? jag är tjej, daah. det är new yoork, daah. SHOPPING. släng dej i väggen va)


har överträffat mig själv genom att stoppa in tröjan i byxorna och slänga på mig min gammelmorfars hängslen. lite udda sådära :) funderar på om jag ska ha en Klä-dig-annorlunda dag och ha de i skolan. ärligt talat :)7
kanske inte skriver något mer, men ska uppdatera från ny det lovar jag :)

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0