resfeber

det känns overkligare än någonsin. och det är ju faktist jättekonstigt med tanke på att det är.. typ 5e gången på två år nu? förstår inte riktigt varför jag är så nervös. eller jag tror att jag är det. det känns liksom fel att åka härifrån. fel att inte cykla till skolan imorn som vanligt. men istället ska jag sitta på ett flygplan över atlanten. aaae. de är sjukt hur man bara kan förflytta sig sådär ;O först står man tryggt och stadigt hemma i nkpg och samma kväll går man och lägger sig på manhattan.
okej. jag har en massa saker att göra. som jag borde göra.
1. cykla bort med trasiga cykeln till Haga Cykel
2. ner på stan och växla pengar på forex
3. BÖRJA PACKAA!!! har nt börjat alls (a)7
och anna gick hem idag :( emma är sjuk och näääe, det är fel. men ändå vill jag bara iväg.. för trots allt så är newyork min största kärlek :) det är liksom indescribable härligt där. jag tycker att alla borde få åka dit någon gång i livet. och jag kmr böla massa när pappa flyttar hem igen.. förlåt men det är liksom en lyx ingen annan får att åka gratis till new york 2 ggr om året. det är nog bland det bästa som finns att gå runt på 5th ave och bara kolla på allt och alla eller i central park, särskilt när det är höst och gula träd och guud.. underbart! har jag nämnt att jag varit inne på Prada ? ;) jag har en påse därifrån (a) :D inte för att jag köpte något... hehhe. BLÄ JAG HATAR ATT NEW YORK INTE ÄR NORRKÖPING. om det bara var så skulle itt liv vara fulländat, nästintill. men nu har jag skrivit för mycket.
ádios.
 - inte särskilt bra men refrängen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0