shalala

det blir lite svårt efter ett tag (typ 4 dagar, hehe) att komma på bra rubriker. så nöj er :) men jag har grejer jag ska ta upp. snart. när jag orkar. var jättetrött hela dagen i skolan idag. är det förresten fortfarande, helt seg. vet inte varför. sånt irriterar mig jättemycket, när man inte vet varför. det bara är så liksom. anyway.
orkar inte skriva om dagen. jag ska sluta med det. det är ointressant. :)
och jag tror jag hade något att skriva om faktist men jag har glömt bort det helt nu. så det här blir ju ett jätteroligt inlägg. ha-ha-ha.
jomen imorn ska bli grymt chill. vi ska samlas vid djäknepark 8.50, se på nån teatergrej och sen är de pedagogisk eftermiddag på skolan så jag antar att vi slutar efter det (: naaajs. fast man måste göra hemuppgift i SO.

*bloggdesignspanik*

PUSSHEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0