sleepy


shuuuuuuuuu breeeeeeeeee

kunde inte sova igår så jag somna väl nästan vid halv tolv eller nåt. Jag har varit så jäkla trött idag alltså, shit. Fick tillbaka en NO-uppgift idag, VG VG VG shalala (: lite bättre. Aja, hade tyska också, hade inte läst på läxan ett dugg.. hahaha, för övrigt så var tyskan det värsta den här veckan. Helt obeskrivligt seeegt. well. har skrivit typ 4 papper inför utvecklingssamtalet typ. Alltså kortfattat har det här varit den segaste dagen på länge, och jag orkar inte skriva mer för de känns som om jag har tuggummi i huvvet, hahaha, jag är skitseg. (: men vi hade musi m robban idag. han är trögare än jag (: hahah. weeell, har inga läxor tills imorn för engelskan gjorde jag i typ förrgår så nu ska jag underhålla mig själv på någe bra sätt. så.

slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0